Jasna stylizacja | Manufaktura Lodów Pastelova

Za oknem wciąż ponuro i szaro, pogoda nie nastraja optymistycznie jednak nie ma co się załamywać a jedynie spróbować przywołać bardziej wiosenną aurę. Wiosnę można śmiało ukazać w naszych stylizacjach, Ja w tej kwestii stawiam zdecydowanie na jasne kolory.  Pastele czy biel to zdecydowanie najczęściej używane przeze mnie barwy, nie tylko wiosną.
 Moja dzisiejsza stylizacja utrzymana jest własnie w jasnej tonacji. Biała koszula z falbanką i szerokimi rękawami to zdecydowanie mój ostatni faworyt. Idealnie wpasuje się w niejedną stylizację. Ja postawiłam na delikatny i dziewczęcy look. Połączyłam ja z beżowymi spodniami i dodatkami w kolorze złota - naszyjnikiem i zegarkiem. Całość wydaje się prosta i minimalistyczna jednak dzięki ozdobnym falbankom nabiera romantycznego charakteru. Zdecydowałam się również na klasyczne szpilki w niecodziennym różowym kolorze. Tak stonowana całość świetnie wpisała się w kolorowe miejsce całej sesji.
Zdjęcia wykonałam w jednej z moich ulubionych lodziarni : MANUFAKTURA LODÓW PASTELOVA - znajdziecie ich na Facebooku. Uwielbiam tak ładnie i niebanalnie urządzone miejsca. Urocze wnętrze, pyszne lody i gorąca czekolada - czego chcieć więcej w majowy weekend ? 
| koszula / shirt : BONPRIX |
| spodnie / jeans : KIK |
| zegarek / watch : NN |
| naszyjnik / necklace : EPREZENTY.PL |
| szpilki / heels : CASU |















12 komentarzy:

  1. piękny plaszcz i szpilki.miejsce też urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki skradły moje serce, są wprost genialne! :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bluzka ! Całość świetnie się prezentuje :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Bardzo delikatna pastelowa stylizacja.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalne i przyjemne miejsce ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo i się podoba ten zestaw - subtelny, kobiecy i stylowy. Wyglądasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :D Ciekawe miejsce na sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne klimatyczne zdjęcia <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja kochana:***

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger