Dziewczęca stylizacja na rower

Wreszcie mamy pogodę, która pozwala nam śmiało nosić szorty, letnie bluzki i sukienki. Wiosna zdecydowanie sprzyja aktywności fizycznej, której ostatnio chętnie się oddaje.
Najczęściej wybieram wycieczki rowerowe, ze względu na mój nowy pojazd. Wstyd się przyznać ale dopiero od niedawna jestem posiadaczką pierwszego w życiu roweru z prawdziwego zdarzenia ( nie, nie dostałam żadnego na komunie ;) ). Na początku maja dostałam od narzeczonego mój piękny, wymarzony rower. Na początku nie byłam przekonana do koloru, jednak muszę przyznać że na żywo wygląda bardzo uroczo. Aktualnie jeżdżę nim wszędzie :  na wycieczki, uczelnię, do pracy czy na zakupy. Mam nadzieję, że pogoda nadal będzie sprzyjająca i będę mogła nim śmigać całe wakacje. 

Zazwyczaj na przejażdżki rowerowe czy też jazdę na rolkach wybieramy luźne, sportowe ubrania. Okazuje się że wcale nie musi tak być. W dzisiejszym wpisie chciałam Wam pokazać że na rowerze nie musimy wyglądać niekorzystnie i nijako. Możemy uzyskać naprawdę niebanalny zestaw, który pozostanie wygodny. Lubię wszelkiego rodzaju projekty DIY, dlatego latem w mojej szafie królują własnoręcznie przerobione szorty. Dziś wykorzystałam jasnoniebieskie szorty Levi's z SH i połączyłam je z luźną, błękitną bluzką z FALBANKAMI. Wielką zaletą tej bluzki są jej rękawy, a właściwie stanowiąca je urocza falbanka. Daje nam aż 3 możliwości jej wykorzystania : odsłonięte ramiona jak typowa bluzka - hiszpanka., zakrycie obu ramion i stworzenie krótkiego rękawka ale również odsłonięcie jednego ramienia. Osobiście wybrałam tą ostatnią opcję, ponieważ podoba mi się trend asymetrii w stylizacjach. Gdy zawieje lub trochę się ochłodzi możemy śmiało narzucić na siebie RAMONESKĘ Z KWIATOWYMI HAFTAMI, uważam że to kurtka pasująca do każdego zestawienia.
Nie mogło jednak zabraknąć wygodnych butów - jest to element obowiązkowy każdej wiosennej wyprawy. Jeśli chodzi o obuwie sportowe to wybieram jedynie te w białym kolorze. Tutaj nie mogło być inaczej. Wybrałam całe białe CONVERSE - model Chuck Taylor II, w przeciwieństwie do pierwszej wersji są całe bialutkie bez żadnej czerwonej "lamówki". Zamówiłam je na answear.com, gdzie można znaleźć wiele ciekawych marek w przystępnych cenach. 
| bluzka / top : KAMA Elite |
| kurtka / jacket : ZAFUL |
| szorty / shorts : LEVIS /SH |
| buty / shoes : CONVERSE / ANSWEAR.COM |





14 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :) Bardzo ładna kurtka z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie dzisiaj nie było pogody na jazdę na rowerze - cały dzień padało. :( Ale nie zmienia to faktu, że jest znacznie cieplej niż było w kwietniu. Na całe szczęście!
    Super się prezentujesz. Rzadko kiedy na blogach modowych, mogę napisać - ja również założyłabym takie ubrania. U Ciebie jest inaczej. Twoja stylizacja jest bardzo w moim stylu. ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szorty wyglądają świetnie. Cała stylizacja bardzo dziewczęca -pięknie 😉

      Usuń
  3. ile bym dała za taką figurę :D cudne zdjęcia. a u mnie dziś brzydka pogoda i słonca nie było, wiało i bylo zimno, ale mi nie przeszkadza. nie lubię upałów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku! :o Jakie urocze te zdjęcia, takie duże i ładnej jakości ^^ Te kwiaty w koszyczku strzał w dziesiątkę! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z rowerem bardzo podobają mi się, świetna sesja i ta bluzeczka, rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look :) Pytanie praktyczne - czesto zakladasz trampki i inne buciki bez skarpetek, sa wtedy wygodniejsze ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że zakładam skarpetki ;) Takie stopki, których nie widać - dla mnie najlepsze rozwiązanie ;)

      Usuń
  7. Jejku jaka jesteś piękna, a ten outfit dodaje Ci jeszcze uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu jak ja Ci zazdroszczę tego pięknego roweru! <3

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dodać nic ująć!
    Nie dość że piękna stylizacja (bluzkaa <33)
    rower ...
    to jeszcze te kwiaty i Twój uśmiech :)
    Postarałaś się :)

    Zapraszam serdecznie na nowy post,
    a w nim same szybkie samochody :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger