Stylizacja z tiulową spódnicą | TULLE SKIRT AND BIKER JACKET

Tiulowa spódnica kojarzy się Wam jedynie ze zwiewnymi  i dziewczęcymi zestawami ? Ja do niedawna miałam takie zdanie jednak postanowiłam przełamać ten stereotyp. W dzisiejszej stylizacji połączyłam stonowaną "bazę"  z dość mocnym elementem jaki stanowi skórzana kurtka.
Wybrałam szarą, tiulową midi, która smutno zalegała nieużywana w mojej szafie z musztardową biker jacket. Kurtka nadaje nie tylko koloru w tej stonowanej stylizacji ale i charakteru. Jest bardzo wyraźna i idealnie nadaje się nie tylko do mocnych połączeń ale i kobiecych zestawów.

Tulle skirt looks good only with girly set ? Not this time ! Tulle skirt reminds me romantic look, but not only. I this it can looks good with more casual clothes. Today I decided to wear soft, grey midi skirt with biker jacket. It also has got small, cute crystals. It looks great with high heels, black hat and nude top. Mix of romantic and casual style is very easy to wear. You can choose trainers instead high heels. Your choose ! The key is to make you feel good about it. Hope you like my photos !








17 komentarzy:

  1. Kochana, przepiękny zestaw
    Ta spódnica w połączeniu z kurtką tworzą ciekawy duet

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tiulowe spódniczki, tylko wole bez dodatkowych ozdób. Ja osze do trampek ;) Piekny kolor kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak dla mnie rewelacja ! Kupuję ten zestaw w całości :) Świetne połączenie.


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna stylizacja! Ah i jeszcze ten kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja i zdjęcia boskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka śliczna i delikatna stylizacja *-*


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/04/cross-strap-sandals.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędna stylizacja!!!! Jestem zachwycona każdym jej elementem!!!! Świetnie wyglądasz :D Inspirujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten zestaw! ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie mnie totalnie urzekło, nie mogę się napatrzeć na Ciebie <3 spódniczka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurteczka, podoba mi się połączenie tiulu ze skórką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta spódnica!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    martini-ty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger