wakacyjna stylizacja

Ostatnio mniej się tu dzieje ponieważ mimo że sesja już za mną w dalszym ciągu chodzę na praktyki studenckie, które zabierają mi bardzo dużo czasu . Wstawanie o 5.30 zdecydowanie nie należy do najmilszych rzeczy w ciągu dnia. 1,5 tygodniu za mną więc to już połowa, a później wakacje nad morzem -  to mnie zdecydowanie pociesza ;)

Lato zagościło u mnie na stałe, w niedziele byłam nad jeziorem pierwszy raz w tym roku. Aż wstyd się przyznać ale zdecydowanie brakuje mi ostatnio czasu. Wybrałam prosty, jasny i przede wszystkim wygodny zestaw. Postawiłam na jasnofioletowe szorty z wysokim stanem połączone z białym T-shirtem z BONPRIX, który ma urocze falbanki na rękawach. Na wierzch narzuciłam bordową rozpinaną mgiełkę w kwiecisty wzór.
Warto zwrócić uwagę na moje dodatki. Jak wiecie uwielbiam kapelusze, więc latem nie mogło u mnie zabraknąć klasycznego słomkowego modelu. Słomkowy element znajdziemy też w srebrnych espadrylach. Moim ostatnim nabytkiem jest uroczy naszyjnik z serduszkiem od EPREZENTY. Na serduszku wygrawerowany jest mały napis "LOVE", na zdjęciu tego tak nie widać ale wkrótce pojawi się o nim osobny wpis. Idealnie wpisuje się w tą stylizację dzięki swojej prostocie i minimalizmowi.

 | koszulka / top : BONPRIX |
| szorty / shorts : DIY |
| buty / shoes : NN |
| naszyjnik / necklace : EPREZENTY |
| kapelusz / hat : NN |
| narzutka / top : ATMOSPHERE |

Jak się Wam podoba moja stylizacja ? Miłego dnia :) 

12 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz ! <3 Bardzo nam się podoba ta stylizacja stworzona przez ciebie ;) Widać, że jesteś kreatywna, ponieważ te shorty są wynikiem DIY :) Super :3 REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie spodenki i buty ;) dodatkowo w oko wpadł mi piękny łańcuszek z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusz i okulary zawsze robią całą stylizację, zawsze wygląda się mega modnie!! :D

    MNQ

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna ta narzutka!
    i bluzka też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszlas :) Uwielbiam espadryle :) Nosisz je bez skarpetek ? W ogole zakładasz jakiekolwiek buty na gołe stopy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładam takie stopki, które zakrywają lekko palce i piętę dlatego nigdy ich nie widać ;)

      Usuń
  6. Piękna stylizacja! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ah te praktyki ;)
    wakacje nad morzem - super <3 <3
    ładne buciki <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/3-kroki-do-zrobienia-biaej-czekolady.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kapelusz ;) Bardzo gustownie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sympatyczny anturaż

    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  10. Z narzutką wygląda świetnie :))

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger