Siarkowy żel antybakteryjny | Barwa | iperfumy.pl

Dzisiaj przychodzę z recenzją produktu, który dba o moją trądzikową cerę. antytrądzikowy żel siarkowy to jeden z produktów serii Barwa Siarkowa. Jest to nowa nazwa znanej wcześniej serii Siarkowa Moc marki Barwa. Jest to rozbudowany zestaw 11 pielęgnacyjnych produktów do cery trądzikowej. Wcześniej niejednokrotnie używałam siarkowego serum punktowego, z którego byłam bardzo zadowolona.
Z racji że owe serum dobrze się u mnie sprawdziło chętnie sięgnęłam po kolejny produkty tej firmy. Od dłuższego czasu używam wspomniany siarkowy żel antytrądzikowy. Jest to produkt polecany przy pielęgnacji cery trądzikowej ale i mieszanej. Żel przeznaczony jest do codziennego stosowania na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Skutecznie oczyszcza, redukuje zmiany trądzikowe i stany zapalne. Ponadto zmniejsza przetłuszczanie się skóry o 20% co jest u mnie wysoce pożądane, choć w ostatnim czasie moja cera jest bardziej sucha. Żel używam regularnie już od dłuższego czasu i to zarówno rano jak i wieczorem i mogę śmiało stwierdzić że radzi sobie idealnie z oczyszczaniem. Stosuję go tak samo na twarz jak i szyję i dekolt.
Sam produkt ma bardzo fajną jak dla mnie konsystencję, mimo że spodziewałam się jakichś dodatkowych granulek żel jest idealnie gładki, lekko gęsty i "galaretowaty". Bardzo łatwo aplikuje się go na mokrą skórę i lekko wmasowuje, tak samo łatwo spłukuje się ciepłą wodą. Jego zapach jest dość specyficzny i na początku  miałam problem ze stwierdzeniem czym pachnie. Szybko jednak doszłam do wniosku że pachnie silnie cytrusami, choć lekko chemicznymi co może niektórych drażnić. Sam produkt skrywa się w bardzo wygodnej 120 ml tubie, która dzięki zamknięciu na zatrzask pozwala na bardzo szybką i wygodną aplikację żelu na palce. Opakowanie jest dość małe i poręczne więc równie dobrze sprawdzi się na co dzień w domu jak i na wakacyjnym wyjeździe. Warto również wspomnieć o jego wydajności. Używam  go nieco mniej niż miesiąc czasu a jego nadal jest lekko więcej niż połowa opakowania co przy codziennym używaniu rano i wieczorem jest bardzo dobrym wynikiem. 

Znacie ten produkt? Używacie kosmetyków z serii Siarkowa Barwa ? 

6 komentarzy:

  1. o wow! tez muszę wypróbować kosmetyków tej serii :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na trądzik uwielbiam kosmetyki bandi i serię anti acne ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam z tej serii mydła i chętnie wypróbuję też żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam że dla mnie też będzie rewelacyjny,ale niestety mnie uczulił :(

    LOVE.CHIC.GOODHABITS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam problemu z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz byłby to hit, żele i płyny antybakteryjne są w cenie;) Jak będziecie takich szukać to postawcie na firmę https://ozonatory.eu i ich asortyment, również mają tu ozonatory.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger