Upominki z Mikołajkowego Spotkania Blogerek w Poznaniu

Ostatnio opisywałam Wam jak mniej więcej wyglądało Mikołajkowe Spotkanie Blogerek w Poznaniu. Dzisiaj chciałabym pokazać jakie upominki przekazały nam różnego rodzaju firmy, które zechciały wesprzeć i urozmaicić nasze spotkanie. Nieskromnie powiem że będzie tego sporo.

Zacznę od firmy Mazidła.pl, która oprócz tego że była osobiście na spotkaniu to dodatkowo przekazała nam zestaw 4 produktów, które możemy same łączyć lub stosować solo.
 Odwiedziła nas także Pani Roksana z firmy PLUS  DLA SKÓRY przywożąc dla każdej z dziewczyn zestaw 3 wybranych produktów. Ja zdecydowałam się na mleczko do demakijażu, szampon do włosów przetłuszczających się i szampon przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn.
 Firma CZTERY PORY ROKU przekazała nam zestaw zawierający balsam do ciała, zmywacz i odżywkę do skórek i paznokci w bardzo ciekawym opakowaniu, żel do usuwania skórek, serum do rzęs i serum do twarzy. Używałam już zmywacza i jak dla mnie patent z gąbeczką w środku jest genialny !

 Wśród upominków znalazło się również serum do bardzo suchej skóry z wyciągiem z konopii indyjskiej losowo rozdane zostały również naturalne peelingi cukrowe, który mi osobiście bardzo przypadł do gustu.Przekazane od firmy INDIA COSMETICS
 Firma BIOXSINE zadbała o nasze włosy natomiast ELFA PHARM o pielęgnacje naszych rak i paznokci przekazując krem do rąk i specjalne rękawiczki- świetny element domowego SPA ;)

 EVELINE zadbało o nasze ciało. Serum do ciała o działaniu wyszczyplającym i antycellulitowym zawsze się przyda, zwłaszcza że już wcześniej działało całkiem dobrze na moje nogi. Dodatkowo coś z kolorówki : fluid, błyszczyk i 2 lakiery w bardzo fajnych jesiennych kolorach.

 Mieszkanie będzie pięknie pachniało na święta dzięki PACHNĄCEJ SZAFIE, która przekazała nam ciekawy odświeżacz powietrza, wkład zapachowy i saszetkę do szuflady z bielizną o ciekawej nazwie : "Słodka noc" ;)

 Mogłyśmy również same wybrać produkt do testowania z firmy REVITALASH. Sama wybrałam maskarę do rzęs ponieważ chcę połączyć jej testowanie z używaniem odżywki tej samej firmy, którą dostałam niedawno od siostry :) zobaczymy jak się sprawdzą w duecie.

Gadżety od TANIAKSIAZKA.PL. Rozdział "Uwikładnie pokusą" świetnie sprawdzi się np.w krótkiej podróży, podobno lepsze od Greya ! :D Ponadto zakładki do książek, mega ciekawe kredki i podręczny notesik, których dla mnie nigdy dość.

Coś z biżuterii. Zielona bransoletka od VENISSIMA oraz czerwona sznurkowa bransoletka od BUZIAK STYLE. W losowaniu przypadł mi jeszcze w nagrodę sznurkowy naszyjnik.

Firma BELL przekazała 2 lakiery do paznokci, 2 tusze ( lub tusz i odżywkę ) i 2 fluidy w musie. Osobiście najbardziej ciekawa jestem tuszami i lakierami więc to one jako pierwsze się tu pojawią.


SEMILAC przekazał nam zestaw do hybrydowego manicure. Baza, dowolnie wybrany kolor lakieru i top pozwolą stworzyć trwały manicure.

Kolorowe kosmetyki ufundowały firmy JOKO I VIRTUAL : 4 cienie do powiek, pudeł, tester podkładu, błyszczyk, szminka i 2 lakiery do paznokci. Na spotkaniu nie obyło się bez małej wymiany kolorów.

Lakiery LEMAX, nigdy wcześniej nie miałam lakierów tej firmy dlatego jestem bardzo ciekawa, choć zniechęca mnie trochę bardzo wąski pędzelek. W drodze wymiany przypadły mi 2 całkiem zgrane kolory.
Słodziutkie upominki przekazała nam firma CHOCOLISSIMO, każda z nas otrzymała uroczego czekoladowego misiaczka. AGNIESZKA była tak miła że oddała mi swojego :)
Natomiast SHOWROOM przekazał nam różne dodatki i gadżety. Zeszyty, notesy, reklamówki, naszyjniki, bransoletki, stanik, torebki :)
 Od BRABIJOU dostałyśmy ozdobne ramiączka do stanika, które mogliście oglądać TUTAJ już wcześniej.
Firma I.M.P.A.przekazała każdej z dziewczyn "tajemniczy" kartonik. W tym kartoniku znalazł się zapas pumeksów i szczoteczek do stóp na kilka lat ;)
 Rozpoczęłam już testy różnych produktów więc niedługo pojawią się pierwsze recenzje. Raz jeszcze dziękuje wszystkim firmom za przekazane upominki :)

Które produkty chciałybyście przetestować ?  A może już je znacie ? :)

6 komentarzy:

  1. Same cudeńka!! Pomimo produktów zazdrosne również świetnej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę,że mogłam uczestniczyć w spotkaniu.Mam nadzieję,że jeszcze się spotkamy:)
    U mnie dzisiaj też będzie post o upominkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh jakie cuda! Ah tez musze kupic sobie ten serum do suchej skóry :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile różnych produktów, aż trudno uwierzyć w to, że dostałaś tyle cudeniek!
    Powodzenia w testowaniu, to akurat sama przyjemność dla Ciebie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszesz, jak się sprawdziły te produkty? Szczególnie interesują mnie tez z mazidla.com - na zdjęciu nie widać dokładnie, co to jest, ale wiem, że oni robią kosmetyki EKO, którymi jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger