back to school


 Tysiące uczniów rozpoczęło we wtorek nowy rok szkolny. Jako studentka został mi jeszcze miesiąc wolnego, jednak nie zamierzam się więcej rozleniwiać. Od przyszłego tygodnia wznawiam lekcje angielskiego dla dzieciaków więc mogę być pewna że będzie się sporo działo.

 Moja dzisiejsza stylizacja idealnie wpasowuje się w galowy wymagany strój podczas wszelakich apeli. Jednakże czarno-biały strój nadaje się również poza szkołą. Praca, uczelnia, oficjalne spotkania biznesowe czy randka w restauracji. Wszędzie tam będziemy wyglądać stylowo i z klasą.
Czarna marynarka powinna znajdować się w każdej damskiej garderobie. Jest klasyczym elementem, który możemy dowolnie modyfikować i łączyć z każdym kolorem. Ostatnimi czasy drugą czernią stała się biel obecna w postaci spodni i topu. Dwa kolory w połączeniu stanowią ponadczasowe zestawienie.
Główną ozdobą całego look'u jest dość masywny naszyjnik ze sklepu HappinessBoutique.com. Moim zdaniem jest bardzo elegancki a jednocześnie na tyle nowoczesny że będzie pasował nie tylko do klasycznych zestawień ale też do mniej formalnych. Do tego małe kolczyki z kryształkiem i gotowe !

Jak Wam się podoba całość?


Naszyjnik dotarł do mnie w ładnym pudełeczku a w środku prócz specjalnej torebeczki,etykiet i mini zdjęcia dla mnie znalazły się porady od przysłowiowej Babci w kwestii dbania i biżuterię. Najprawdę bardzo miły akcent :)


| marynarka / jacket : nn |
| spodnie / jeans : george |
| buty / shoes : nn |
| koszulka / top : nn |
| naszyjnik / necklace : Happiness Boutique |

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest ten zestaw!
    Rzeczywiście - z powodzeniem nada się do szkoły!

    Naszyjnik jest śliczny!
    ja też czekam na swoją przesyłkę z tego sklepu, ale napisali mi, że wybrany przeze mnie model jest chwilowo niedostępny - miał jutro być znów na stanie, więc bardzo się niecierpliwię ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość bardzo mi się podoba, powiem ci ze przegladałam duzo zdjec z rozpoczęc roku z gimnazjów , liceów, i tragedia. Milimetrowe spódniczki, zero elegancji ;) A twój zestaw jest idealny ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja:) Naszyjnik jest przepiękny:) też właśnie zrobiłam post z ich kolią:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Naszyjnik piękny:)


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, piekny naszyjnik ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! Naszyjnik robi robotę! :D
    Bardzo mi się tu u Ciebie spodobało! Masz super szablon. Obserwuję i liczę na rewanż ♥ Pozdrawiam i zapraszam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny strój!
    Ja też już szkołę ukończyłem, u mnie teraz czas na szukanie pracy :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, to możesz wszędzie pójść :) :)
    Plus opakowanie naszyjnika super! :)
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny naszyjnik
    http://alwaysfashionwoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger