Secret Garden session | sesja na huśtawce

Tajemniczy ogród. Mówi Wam to coś? Prawie każdy ma jakieś "swoje" miejsce, w które lubi wracać podczas spacerów czy rowerowych przejażdżek. Ja też takie mam, które dzięki mojemu niezawodnemu chłopakowi stało się jeszcze bardziej urokliwe.






Gdy przeglądając forum natchnęłam się na eteryczne zdjęcia "rusałek" na huśtawkach pośród drzew od razu wiedziałam że muszę stworzyć swoją wersję sesji na huśtawce.
Od dawna marzyła mi się sesja w romantycznym stylu.
Gdy wreszcie pogoda zaczęła nam sprzyjać zabraliśmy się do realizacji mojego planu. I tak ja zabrałam się za robienie ozdobnych wianków na głowę a Marek za huśtawkę. Mówię Wam nie ma nic lepszego niż posiadanie własnej, prywatnej "złotej rączki"

Limonkowa sukienka, na która długo czekałam okazała się zbyt jaskrawa na wesele przyjaciółki,co jednak nie oznacza że nie można jej wykorzystać do typowo letnich niezobowiązujących stylizacji.












Jak Wam się podoba moje zdjęcia na huśtawce ? Organizujecie same sobie takie mini-sesje ? :)

15 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia i super huśtawka! :)
    Ja mam bloga fotograficznego i możesz zobaczyć mini sesje, które wykonuję ;)
    Obserwujemy? http://my-minnie-mouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza jest ta sesja, a zdjęcia są przesłodkie!
    śliczną masz tę sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! A huśtawka rewelacyjna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te zdjęcia ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kimono-na-dwa-sposoby.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka :) cała sesja prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! I huśtawka też wyszła mega ;D szkoda, że nie mam wlasnego ogrodu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham huśtawki! Mogłabym siedzieć na nich godzinami :D A taka huśtawka to huśtawka marzeń! <3
    Cudowne zdjęcia :)) Miejsce jak z bajki ♥

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia.
    Uwielbiam huśtać się na huśtawkach.
    Sukienka jest prześliczna.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę huśtawki no i rusałka w Twoim wydaniu wyszła niezmiernie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger