NYX PROPEL MY EYES | MASKARA DO RZĘS

Efekt aerodynamicznych rzęs! - taki zachęcający wpis widzimy na oficjalnej stronie dystrybutora. Jak to sprawdziło się u mnie? Moje rzęsy do idealnych nie należą. Zawsze przyda im się pogrubienie i wydłużenie. Dzięki zaproszeniu od Pani Anety na Szkołę Makijażu w Douglasie miałam przyjemność przetestować maskarę PROPEL MY EYES firmy NYX. Używam jej ponad 2 tygodnie dzień w dzień ponieważ jej efekt jest dla mnie idealny. Naturalny, skromny a zarazem widoczny i efektowny. Na codzień wystarcza mi jedna warstwa a dwie sprawdzą się idealnie na wieczorne wyjście ;) Dużym plusem jest to że nie osypuje się po upływie kilku godzin, trzyma się idealnie. Zastanawiało mnie opakowanie tej maskary ale po przyjrzeniu się szczoteczce na myśl od razy przyszła mi turbina samolotu. Jedyną trudność natrafiłam podczas niektórych aplikacji ale trudno mi stwierdzić czy to wina szczoteczki, która ma włoski skierowane w każdą stronę niczym wiatrak czy ujawnia się mój brak umiejętności manualnych :D Jak wspominałam mi wystarczy jedna wartwa, a to dlatego iż tusz ma idealną konsystencję, która nałożona odpowiednim ruchem da nam naturalny i lekki efekt.




Cena to ok. 55zł, zawsze przydała by się niższa ale nawet taka jest adekwatna do jakości produktu i efektu jaki daje.
Używaliście jej kiedyś ? A może znacie inne kosmetyki marki NYX ?

12 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak będzie się sprawdzać na moich rzęsach! Mam nadzieję, że niedługo ją zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na rzęsach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam produktów z tej marki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. turbina samolotu może być techniczną inspiracją nawet dla twórców tuszów do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie to zupełny bubel. Zlepia, skleja, robi grudy. A fe! Niebawem moja recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Marzeno, na wieczorku była Pani zadowolona z efektu, wobec tego co się stało ze ma Pani inna opinię? Proszę o kontakt.
      Pozdrawiam
      Aneta Kus

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy produkt.
    Szkoda że nie pokazałaś efektu na swoich zdjęciach..

    Ale bardzo się ciesze że się sprawdził;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie się zapowiada, szkoda, że taka cena.. no, ale za jakość trzeba słono zapłacić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena drogie Panie jest bardzo adekwatna! W maskarze macie zawartość Alantoiny i dipantenolu co sprawia że jest łagodna do rzęs. Do tego specjalny składnik który powoduje że rzęsy są miękkie i jędrne. Aby być z niej zadowolonym należy szczotkowac zyg zakiem aby je najpierw wytargac a potem ruchem pionowym je układamy. Jeżeli nie trzymacie się reguł nie będziecie zadowolone!

    Pozdrawiam
    Aneta Kus
    Regionalny Wizażysta Nyx

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ta maskara :)

    znalazłam Twojego bloga przez modną polkę i obserwuję #434
    jeśli to nie problem proszę również o obserwację :)
    http://xnataliie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger