Safari outfit

Brązy, beże, czerwień i zieleń to jedne z wielu "ciepłych" kolorów. A skoro ciepłe to także idealne na zimę ! Dziś stworzyłam dość ciężką stylizację będącą połączeniem wcześniej wymienionych kolorów. Zgniłozielona parka zapewnia komfort nie tylko pod względem swobody ruchów ale także, a może przede wszystkim ochrony przed niechcianym zimnem. Gdzie bym nie była to w niej jest zawsze ciepło, które dla takiego zmarzlucha jak ja jest czymś wysoce pożądanym ;)
W dalszym ciągu uwielbiam a'la bordowe akcenty w stylizacjach, dlatego też bardzo się ucieszyłam gdy dowiedziałam się że kolorem roku został odcień "Marsala", który idealnie wpasowuje się w moje gusta kolorystyczne. Moim ostatnim hitem w tym kolorze jest mega gruby, mega ciepły szal, który wypatrzyłam w SH za całe 4zł. Na koniec zostają miodowe traperki, które moim zdaniem idealnie wpisują się w styl safari, przynajmniej jeśli chodzi o zimowe stylizacje.

Co sądzicie o tej stylizacji? :)





| kurtka / parka : sheinside.com |
| spodnie / pants : nn |
| sweter / jumper : atmosphere |
| szalik / scarf : nn/sh |
| buty / shoes : Caterpillar |


17 komentarzy:

  1. Świetne kolory, uwielbiam połączenie czerwieni z żółcią :)
    Jeśli możesz- kliknij w choies TUTAJ :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko razem wygląda, ten żółty sweterek jest śliczny *-* Sama mam parkę i racja, jest w niej zawsze cieplutko :D


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że mi się średnio podoba takie połączenie kolorów ;/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby jest fajnie, ale jak dla mnie to wszystko jakoś do siebie nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy look :)
    bardzo podoba mi się kolor spodni :)

    http://paaulina-pauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, akurat na panującą aurę ♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze wyglądasz :) Kurtka ciekawie się prezentuje :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie ala bordowe kolory sa super dopelnieniem :) ladnie wygladasz

    http://xavilove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie dobrane kolory, spodnie są śliczne ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bordowe spodnie to jest to zastanawiam się nad ich kupnem a teraz widząć tę stylizację nie mam żadnych wątpliwości bo rewelacyjnie w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie parka a i spodnie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love you in very tight pants - Nice skinny body

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne połączenie. Wyglądasz Kochana rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger