Konkurs ! Wygraj wejściówki na WFM 2014 vol. 5

Interesujesz się modą? Śledzisz najnowsze trendy? Masz ochotę na modowy event? Ten konkurs jest dla Ciebie !
W dniach 22-23 listopada 2014 odbędzie się kolejna, piąta już edycja Wrocław Fashion Meeting . Jest to świetna okazja do odwiedzenie okołu 100 wystawców, zapoznanie się z pokazami mody nie tylko damskiej i męskiej ale także dziecięcej dzięki strefie KIDS.
Przypominam również że 23 listopada odbędzie się finał konkursu stylizacyjnego, do którego zakwalifikowałam się na etapie ćwierćfinałowym.  Z tej okazji mam dla Was konkurs, w którym do wygrania są 2 podwójne dwudniowe zaproszenia na WFM 2014 :) Jedną możecie zdobyć tutaj a drugą na fanpage na facebook'u. Wystarczy że :
* polubisz WFM 2014 na facebook'u
* zaobserwujesz mojego bloga ( dołącz do witryny po prawej stronie )
*Napiszesz  dlaczego to właśnie Ty masz wygrać

Odpowiedz i dane pod jakimi lubisz i obserwujesz bloga podaj w komentarzu :) Do dzieła bo macie tylko tydzień czasu !



4 komentarze:

  1. Takie wydarzenie to dla mnie coś niesamowitego. Jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego konkursu dlatego musiałam spróbować swoich sił. A nagroda jest na prawdę rewelacyjna :)

    Dane : Paula Leśniak ( Lovofashion )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula Leśniak wygrywasz dwudniową podwójną wejściówkę na WFM Do odbioru w kasie wydarzenia Gratuluje ! :)

      Usuń
  2. Oo, świetny post. Lubię Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny masz ten sweterek <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger