little black dress

Dzisiejszy dzień obfituje w rozrywki. Wczorajszy wieczór spędzony ze znajomymi na imprezie a teraz jestem świeżo po spotkaniu blogerek w Lubinie, o którym napiszę wkrótce. Możliwe że jutro odwiedzę Katowice ale wszystko pod znakiem zapytania.

Weekend to idealny czas na różnego rodzaju imprezy. Nieczęsto zdarza mi się wybrać gdzieś w jakiejś seksownej sukience ale są jednak nie liczne wyjątki. Poniżej przedstawiona mała czarna to mój najnowszy nabytek z sh. Odważyłam się nawet dobrać do nich lakierowane szpilki i złote dodatki w postaci pierścionków i kolczyków, których nie udało  mi się sfotografować. Koronka sukienki jest na tyle ozdobna że nie potrzebuje ( moim zdaniem )  zbyt wielu dodatków.

Porośnięte bluszczem (?) schody "odkryłam" podczam mojej 40km wycieczki rowerowej i od razu zakochałam się w tym miejscu. Idealnie nadają się do nie jednej  romantycznej / klimatycznej sesji zdjęciowej.









// sukienka : nn/sh // buty : "chińczyk" // pierścionki : Stradivarius //

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz chudzinko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna,idealnie pasuje do Twojej figury+mam podobne pierścionki :)
    Blog mi się bardzo podoba,jest zadbany :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt - sukienka rewelacyjna i jak na Ciebie szyta! Życzę więcej okazji do imprez i wdziewania podobnych sukienek :) Mi też brakuje okazji.
    Następnym razem poproś fotografa, żeby nie obcinał Ci stóp! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka. A te twoje nogi *__*. CUDO. Marzenie każdej dziewczyny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://smileandstandup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sie prezentujesz, sukienka stworzona dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam bardzo podobną sukienkę, ale rzadko w niej chodzę, czuję się w niej za grubi. Ty za to wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger