Casual outfit

Wiosenna pogoda nie żałuje nam słońca i ciepła. Coraz częściej możemy zrzucić grube płaszcze czy zimowych buciorów  i wskoczyć w wiosenne płaszczyki i botki. Powtarzałam sobie że na wiosnę sprawię sobie nakrycie w mocnym kolorze fuksji czy pomarańczy. Moje plany spełzły na niczym póki co, jednak wciąż poluję na coś żywego. Czarny płaszczyk ma jednak swoje plusy, pasuje chociażby do wszystkiego, do każdego koloru i fasonu. Z racji tego że mój nie posiada żadnego kołnierze muszę posilić się kominek w moim ulubionym ostatnio bordowym kolorze. Wiosennym akcentem są również niby zwykłe niepozorne a jednak widoczne i w ciekawych kolorach bransoletki. Jak widać moja grzywka,którą zachciało mi się ściąć z 3 tyg. temu żyje własnym życiem ;)






// płaszcz: Sheinside.com // spodnie: bershka // komin: szachownica // bransoletki : MEGI BLUE //


Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!


12 komentarzy:

  1. Wyczuwam w Twym blogu Wiosnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczną kurteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna stylizacja:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No muszę przyznac, ze bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawieniu :) bardzo podoba mi się kolor tego komina :D i oczywiście świetny płaszczyk :D Mój przejsciowy szyje przyszla teściowa i już nie mogę się doczekać :D A ja szyjęsukienke zobaczymy jak wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam czarny płaszczyk :) Bardzo uniwersalny ciuszek! Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny look,masz swietna figure :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger