very very very cheap parka

Ostatnimi czasu bardzo rzadko tu bywam, nie mniej jednak wciąż pracuję nad pewnymi zmianami na blogu, które mam nadzieje przypadną Wam do gustu. Zima sobie o Nas przypomniała i zarzuciła troszkę  ( w moich stronach ) śniegu. Korzystając z dość przychylnej w dalszym ciągu pogody nie musimy opatulać się ogromną ilością swetrów czy szalików.
W swojej szafie znalazłam jeszcze cieplejszą kurtkę od poprzedniej. Może tego nie widać ale jest to całkiem fajna parka,mogłaby mieć inny kolor ale czego można wymagać od kurtki za 1 ZŁ :D  Szukałam niedawno również ciekawej biżuterii, która pasowałaby mi do sukienki jednak nic nie znalazłam,prawie nic bo "zaszalałam" na wciąż trwających wyprzedażach i kupiłam kolczyki za 3 zł w Pepco.










Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here: http://www.romwe.com/?nppasz


 

12 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka za 1zł ? ! Gratuluję takiej okazji ! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łądnie! ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak za 1zł to też całkiem nieźle :D


    http://i-am-elfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać twojego bloga! Świetnie piszesz, jak prawdziwa, popularna bloggerka! A wygląd? Po prostu booski!

    + Jesteś jedną z moich ulubionych bloggerek i byłoby mi przeemiło gdybyś kliknęła w banner od sheinside i poklikała w linki od najnowsego posta! Liczę na ciebie :*
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow
    gratuluję takiej zdobyczy
    bardzo fajnie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger