Pielęgnacja dłoni

Podobno dłonie są naszą "wizytówką". Doszłam do wniosku że jest w tym dużo prawdy, dlatego ja swoim poświęcam dużo uwagi. Jakiś czas temu nie zwracałam większej uwagi na stan moich dłoni, ot raz kiedyś nałożyłam jakiś krem i tyle. Mimo jedynie 20 lat na koncie moje dłonie były suche i szorstkie w dotyku. Postanowiłam coś z tym zrobić i rozpoczęłam 6-tygodniową "kurację" Eveline 10 lat młodsze dłonie. Kilka razy na dzień używam kredu natomiast co 2 dzień stosuję delikatny i przede wszystkim łatwy w użyciu peeling. 2-3 minutki ( w moim przypadku 5) wystarczą do oczyszczenia i przygotowania ich do nałożenia kremu. Moje dłonie nie stały się 10 lat młodsze (może to i dobrze :) ) jednak są teraz bardzo dobrze nawilżone i "zmiekczone" dzięki czemu moje dłonie są miękkie jak pupcia niemowlaka :D
Przy pielęgnacji dłoni nie możemy zapomnieć o naszych paznokciach. Regularnie stosuję odżywkę Eveline 9w1 a także utwardzacz do paznokci 3w1 o którym nieco więcej można poczytać TUTAJ . Już wcześniej wspominałam że dzięki tym produktom moje paznokcie stały się zdrowsze a przede wszystkim dłuższe i twardsze.





10 komentarzy:

  1. Kocham kremy do rąk i mam ich od groma :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw mam bardzo podobny ... ten sam krem, ten sam peeling choć ostatnio dołączyła maść witaminowa a odżywki diamentowe :) Eveline Górą !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty eveline są bardzo dobre, odżywki do paznokci są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zaopatrzyć się w takie produkty, bo ostatnimi dniami moje dłonie są dziwne ;C Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywki z Eveline do paznokci są wspaniałe. Ja też ich używam i bez nich moje paznokcie nie wyglądałyby normalnie, a o nałożeniu na nie jakiegokolwiek lakieru mogłabym pomarzyć ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremów do rąk nie miałam, ale balsamy mają świetne;) Co do odżywki, to niestety nie działała u mnie, ale wiem, że dużo dziewczyn sobie chwali. NA moje pazurki działa tylko Microcell ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam odzywek z eveline, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ten krem z Eveline i sobie go chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger