Boring outfit

Coraz bliżej Święta coraz bliżej święta....a za oknem totalnie jesienna szaruga. Postanowiłam wtopić się w szaro-bury nudny tłum. Doszła do mnie moja wyczekiwana przesyłka z Sheinside. Nie jest to typowa parka ponieważ jest dość krótka (przynajmniej tak wyglądała w sklepie). Butelkowy kolor przypadł mi do gustu,nie wspominając o przemiłej w dotyku podszewce i futerku wokół kaptura.Futerko jest odczepiane dlatego starczy chwila i kolorowy szal/komin by kurtka wyglądała całkiem inaczej.
Podczas krótkiego spaceru kurtka doskonale mnie ogrzewała dlatego już wiem że jak tylko pojawi się prawdziwa zima to nie będziemy się rozstawać. Otoczenie i pogoda była dziś  bardzo niesprzyjająca robieniu zdjęć dlatego też zdjęcia są trochę przekłamane. 








//kurtka:Sheinside //spodnie:no name//buty UGG//sweter:Atmosphere//

Kurtkę możecie porównać pod tym linkiem :)

15 komentarzy:

  1. Świąt beztroskich i radosnych,
    ciut śniegu, trochę mrozu.
    Pełnego prezentów Mikołaja powozu,
    a przy tym dużo zdrowia
    i by po sylwestrze nie bolała głowa.

    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra życzy Patrycja. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna parka! :)
    wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna kurtka!!! Futro mnie urzekło najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uggi i futrzasty kaptur! super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka, stworzyłaś bardzo fajny codzienny look!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tą kurtkę na stronie sklepu i już tam wpadła mi w oko. Świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszłaś ;) wesołych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetnie ;)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger