Summer memories :)

Gdy za oknem ciemno szaro i ponuro, pozostaje nam ciepły koc i kubek gorącej czekolady. Na szczęście dzięki zdjęciom można choć na chwilę poczuć się trochę lepiej :) Poniższe zdjęcia wykonane jeszcze w październiku przy jesiennych temperaturach. Rozkloszowana spódnica w połączeniu z szarą bluzką z kwiatowym printem, dopełnione biżuterią z Fashionwall tworzą stonowaną i dość elegancką stylizację. Ostatni czas był dosyć dziwny,  a jednak jestem szczęśliwa bo mam przy sobie wyjątkową osobę <3




13 grudnia zaplanowałam spotkanie blogerek z Głogowa i okolic więc jeśli jesteś zainteresowana/ny pisz śmiało e-mail : nppaszkowska@gmail.com bądź zgłoś się do wydarzenia na Facebooku : KLIK





9 komentarzy:

  1. Ale jesteś chuda :) Śliczna spódniczka :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Możemy wiedzieć kiedy będą wyniki rozdania? Chyba, że coś przegapiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że cieple dni juz za nami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ty śliczna ;)
    Wiadomo że letnie zdjęcia pomagają przy mrozach..

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ♥
    Obserwuję ;3

    nikejla.blogspot.com <--------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. ;p Śliczna spódniczka.
    Fajny pomysł z tym spotkaniem bloggerek, szkoda tylko, że mam daleko. :)

    W wolnej chwili zapraszam do Mnie - duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i stylizacja <3
    www.olaassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger