Organizer na biżuterię DIY

Pokazywałam kiedyś jak wykonać wieszak na biżuterie DIY , który służy do przechowywania głównie naszyjników i bransoletek. Dziś natomiast chciałabym Wam pokazać w jaki sposób można ciekawie przechowywać nasze kolczyki. Tak stworzona "ramka" ma zastosowanie nie tylko praktyczne ale i estetyczne.

Potrzebujemy:
-wiertarki
-4 kantówki
-wkrętki z haczykami
-paski materiałów
-pomocnego faceta pod ręką ;)

Z 2 kantówek,które można kupić podobnie jak wszystkie inne materiały m.in. w Castoramie  zrobiłam 4 sztuki. Długość oczywiście można zmniejszyć lub zwiększyć wg potrzeby. Ja wybrałam kwadrat o wymiarach 50cm x 50cm . Moja kochana złota rączka zajęła się skręceniem i umocowaniem ramki. Po wewnętrznej części zaznaczamy w równych odstępach miejsca w których wywiercimy dziurki na haczyki.Po wkręceniu haczyków mocujemy nitkę lub żyłkę w poprzek ramki. Drewnianą ramkę obwijamy paskami z  dowolnego materiału. Po zamieszczeniu kolczyków na nitkach możemy cieszyć się gotowym organizerem na biżuterię.





koszt ok. 10zł

Jak Wam się podoba? W jaki sposób przechowujecie swoją biżuterię?

12 komentarzy:

  1. świetne to jest :D sama spróbuję takie zrobić :) chociaż biżuterii to zbyt dużo nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) i wydaje sie proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, zawsze to coś innego. Ja swoją przechowuje tradycyjnie - w kuferku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rameczka, jednak wolę szkatułki, bo nie chcę wystawiać biżuterii na działanie czynników zewnętrznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega świetny pomysł!:)) Bardzo by mi się coś takiego przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za polecenie mi bloga na fejsie ;) Obserwuje!
    www.zcichapek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny pomysł. Ja żeby znaleźć jakieś wybrane kolczyki muszę wszystko powyciągać z mojego pudełeczka na biżuterie. Później to znowu pochować... W przyszłości na bank skorzystam z Twojego pomysłu.

    A póki co proponuje obserwację. Ale to działa w dwie strony także również zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger