Autumn time - outfit

W miniony poniedziałek minęło 5 lat odkąd jestem z moim kochanym Baikiem. Taki kawał czasu a wydaje się jakby to było wczoraj a najwyżej przedwczoraj :) Z tej okazji wybraliśmy się na romantyczny spacer, na który zwykle nie mamy czasu albo chęci. A że parki o tej porze roku są prześliczne nie mogłam się zdecydować gdzie iść. Jesień to dla mnie pora roku, w której rządzi kolor złota, i mimo że nie lubiłam wcześniejszych szaro burych dni tak teraz uważam że w tym roku mamy piękną złotą jesień,  którą jeszcze długo będę się zachwycać.
Ubrałam żółto-brązowe spodnie, czarną koszulką ze złotym printem, na nogach niezastąpione botki za 5 zł a że pogoda dopisywała to starczyła jeansowa katana na wierzch. A do tego niedawno kupiona a już ulubiona torebka Marc Chantal w stylu vintage. Całość dopełniają "zadziorne" kolczyki marki Pistil,które wyjątkowo przypadły mi do gustu. Klasyczna czarna bransoletka marki moma by MoMa. o której mogłabym pisać i pisać ale najlepiej będzie jak same obejrzycie dzieła pani Moniki. Każda z bransoletek jest ręcznie robiona i indywidualnie dobierana wg naszego pomysłu.



  //Spodnie: New Look // T-shirt: Primark // Katana: no name // kolczyki: Pistil // brans : moma by MoMa//


15 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/recencja-firmy-efoxcity.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz
    śliczne spodnie

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna :3 oby kolejne 5, 10, 15... lat :DD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lostdream05.tumblr.com <nowiutki, zapraszam ♥
      sali-pno.blogspot.com

      Usuń
  4. ależ Ty jesteś zgrabniutka!! na TAKICH nóżkach motyw kwiatowy wygląda idealnie!! pozdrawiam Cię,

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten outfit! ;-) Czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się <3 super torebeczka

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej świetny look :-) super katana! ;-) zapraszam do mnie na post, jestem ciekawa co sądzisz :) obserwujemy?

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Outfit ;) Śliczne spodnie ;)
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;))
    wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger